15 lip 2016

Ogłoszenie

Kochani,
Wiem, że rozdział powinien być w sobotę/niedzielę, przepraszam, że się nie pojawił. Musze Was również poinformować, że wyjeżdżam do pracy za granicę i nie będzie mnie przez dwa miesiące. Nie mam pojęcia, czy będę mieć dostęp do internetu, więc nie mogę Wam obiecać, że postaram się nadrobić Wasze rozdziały, czy cokolwiek dodam, jeżeli czas i internet pozwoli, to oczywiście się postaram.
Wracam we wrześniu ;)
Przepraszam jeszcze raz i pozdrawiam! Udanych wakacji! ;*

12 komentarzy:

  1. W takim razie powodzenia i trzymaj się tam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać. Powodzenia w pracy! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Internet - taka wspaniała rzecz! Zawsze możesz porozumieć się z całym światem... O ile masz do niego dostęp. Z tym już bywa większy problem...
    Powodzenia w pracy i miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie bedziemy czekac;) zycze udanej pracy i pobytu za grabica, żebyś tez troche odpoczęła rownież ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! I udanych wakacji wakacji. Ja akurat właśnie praktyki powoli kończę to będę miała czas nadrobić zaległości! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powróciłam, a ty wyjechałaś :/ cóż, życzę powodzenia i jak już wrócisz to zapraszam na mojego bloga krwawekrysztaly.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się i nie poddawaj, jesteśmy z Tobą! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Puk, puk - wrzesień w pełni, a pani nadal nie ma? Wrócisz niebawem czy tak ci się spodobało za granicą? :D
    Stęskniłam się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę się boję, że opowiadanie porzuciłaś i nie wiem, czy powinnam nadrabiać kolejne rozdziały 0.o Ale jak powrócisz, to z pewnością ruszę dalej.
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że wszystko ci się układa;))

    OdpowiedzUsuń

  10. Widzę, że już chyba na dobre opuściłaś tego bloga. Wobec tego przestaję wchodzić w oczekiwaniu na rozdział. Jeśli kiedyś wrócisz, to daj znać ;)

    sila-jest-we-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nomida zaczarowane-szablony